Orzech — jak zwiększyć współczynnik konwersji sprzedaży
Nasz prosty, ale potężny pomysł polega na tym, że zamiast starać się ominąć zastrzeżenia dotyczące sprzedaży, powinniśmy je najpierw rozwiązać. Oznacza to, że możemy skupić się na doświadczeniu demonstracyjnym, zamiast próbować zgadywać, dlaczego potencjalny klient nie lubi produktu. Dzięki Orzechowi możesz zobaczyć swój zespół sprzedaży w akcji: jak pracuje, jakie są jego mocne i słabe strony oraz jak mogą się poprawić.
To świetna wiadomość dla Twojego zespołu sprzedaży, ponieważ może on wykorzystać Orzech do podjęcia ich wydajność i wyniki na wyższy poziom. Zapewniając szczegółowe informacje na temat Twojego zespołu sprzedaży, Orzech pozwala zobaczyć, gdzie i jak możesz ulepszyć. I upewnij się, że Twoje zespoły nie przegapią szansy na zabłyśnięcie.